Yardım Merkezi (SSS)
Neden Üye Olmalıyım?
Sınırlı sayıdaki seçkin ürünleri, ilginizi çekecek birbirinden şık tasarımları ve markaları size özel avantajlarla bir arada bulabileceğiniz için üye olmalısınız. Üstelik bunların hepsine yorulmadan, mağaza gezmeden keyifli bir şekilde ulaşabilirsiniz.
Üyelik ücretli mi?
www.modernohome.com.tr'ye üye olmak tamamen ücretsizdir.
Siparişim Kaç Günde Elime Ulaşır?
Ürünlerin kendi detay sayfasında kargoya veriliş tarihi belirtilmektedir. Bu bilgi anlık stoklar için geçerli olup, stokların tükenmesi ya da stok girişi olması durumunda güncellenmektedir.
Ürünlerim Kırık/Hasarlı Teslim Edildi?
Aldığınız ürün hasarlı ya da ambalajı deforme olmuşsa bunun için Hasar Tespit Tutanağı gerekmektedir. Ürününüzü teslim almadan gelen kargo personeli ile kontrol ederek ürünün kolisinde hasar görmeniz durumunda Hasar Tespit tutanağını tutturarak kargoyu geri göndermeniz gerekmektedir. Teslim aldığınız kargolar için iade işlemi yapmak isterseniz Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilirsiniz. İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 3 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir. Dilerseniz tekrar sipariş verebilirsiniz.
Sitenizde Kredi Kartı Bilgilerimi Vermem Güvenli mi?
Sitemiz kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanır. Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar vardır. Bu anahtar tarayıcınızla gönderdiğiniz hiçbir bilginin 3. şahıslarca görünemeyeceğinin işaretidir. Sitemiz, bankalar tarafından da kullanılan SSL sertifikasına sahiptir.SSL sertifikası sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz. Sitemiz, ödeme için Garanti Bankası , İş Bankası, Ak Bank, Vakıf Bank ve Yapı Kredi bankalarına ait e-ticaret Sanal POS sistemlerini kullanmaktadır. Bizimle paylaştığınız kredi kartı bilgileriniz; adres, telefon, mail adresi vb. kişisel bilgileriniz hiçbir şekilde başka kuruluşlarla paylaşılmayacaktır ve gizli tutulacaktır.
Alışverişimi Ne Şekillerde Ödeyebilirim ?
Sitemizden vereceğiniz siparişleri kredi kartınızı kullanarak peşin ya da taksitle veya Banka kartı ile ödeme yaparak gerçekleştirebilirsiniz.
Hangi Kredi Kartlarıyla Taksitli İşlem Yapabilirim ?
Sitemizden yapacağınız alışverişlerde anlaşmalı kredi kartları ile belirlenen taksite kadar ödeme yapabilirsiniz. Sitemizde kullanabileceğiniz anlaşmalı kredi kartları: Worldcard Maximum Kart Bonus Card CardFinans Axess Kredi Kartı Paraf Card
Fiyatlara KDV Dahil mi?
Ürünlerin satış fiyatına KDV dahildir.
Kapıda Ödeme Seçeneğiniz Var mı?
Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Kredi kartınız yok ise debit kart (Banka kartı) ile sipariş verebilirsiniz.
Alışverişimde Taksit Seçeneğinden Nasıl Yararlanabilirim?
Satın almak istediğiniz ürünü sepetinize ekledikten sonra alışverişinizin gönderileceği adres bilgilerinizi doldurup doğru olup olmadığını kontrol etmeniz gerekmektedir. Ödeme aşamasında kart numaranızı girdikten sonra taksit seçenekleri karşınıza çıkacaktır. Alışverişinizi en fazla 12 taksit olacak şekilde tamamlayabilirsiniz.
Kredi Kartı ile Siparişimi Tamamlayamıyorum Sebebi Nedir?
Kredi kartı ödemesinde sorun ile karşılaştığınızda kredi kartınızın ait olduğu bankanın müşteri hizmetlerine ulaşarak kredi kartınızda blokaj, limit sorunu, online alışverişe açık olup olmaması, kart ailesinin özelliklerini taşıyıp taşımaması veya teknik bir problem olup olmaması konusunda bilgi almanızı rica ediyoruz.
Kredi Kartımdaki Puanlarımla Sitenizden Alışveriş Yapabilir miyim?
Sitemizden kredi kartı puanları ile alışveriş yapılamamaktadır.
Alışverişi Tamamlayıp Tamamlayamadığımı Anlayamadım Ne Yapabilirim?
Sitemizden üye girişi yaparak alışveriş geçmişim bölümünden sipariş oluşturup oluşturmadığınızı görebilirsiniz. Eğer herhangi bir bilgi yer almıyor ise 0543 253 70 01 Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
Kupon Kullanım Koşulları Hakkında Bilgi Alabilir miyim?
Size bildirilen kupon kodunu “Alışveriş Sepetim” sayfasında bulunan ürünlerin hemen altında yer alan “kampanya kodunuz mu var?” kısmına tıkladığınızda açılan kutucuğa girdiğinizde indirim gerçekleşecektir. Herhangi başka bir indirim veya kampanya ile birleştirilemez veya nakite çevrilemez. Kuponunuz belirlenen ürünlerde geçerlidir. İndirimli ürünlerde geçerli değildir.
Fatura Elime Ulaşmadı, Ürün İademi Faturasız Nasıl Yapabilirim?
Faturanıza web sitemizdeki Sipariş Detay Sayfanızdan ulaşabilirsiniz. Teslimat ve Fatura adresinizi farklı girdiyseniz, faturanız siparişiniz kargoya verildikten itibaren en geç 7 iş günü içerisinde kesilecektir. Bu durumda aynı şekilde Sipariş Detay Sayfanızdan ulaşabilirsiniz. İade kargonuz firmamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.
Satın Aldığım Ürünler İçin Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?
Sitemizden yapacağınız alışverişlerde kargo ücreti işlem sırasında alışveriş tutarınıza eklenir. Teslimat esnasında kargo firmasına ayrıca bir ödeme yapmanıza gerek kalmamaktadır.
Hangi Kargo Şirketi İle Çalışıyorsunuz?
Aras kargo ile çalışmaktayız.
Yurtdışına Teslimat Yapılması Mümkün mü?
Yurt dışına ücretli gönderim yapılmaktadır.
Verdiğim Siparişte Adres/Alıcı Değişikliği Yapabilir miyim?
Siparişinizin sevk adresi ya da alıcı adı değişikliğini, siparişiniz Tedarik Sürecinde veya Hazırlanıyor statüsünde ise web sitemiz üzerinden yapabilirsiniz. Siparişiniz faturalandıysa kargo firmasıyla irtibata geçilmesi gerektiği için değişiklik talebinizi bize iletmeniz gerekmektedir. Siparişlerinizde fatura adresi ve fatura kişisi maalesef değiştirilememektedir.
Kargo Beni Adreste Bulamaz İse Ne Olur?
Eğer teslim adresinde kimse bulunmaz ise, paketinizi almanız için kapınıza Kargo İhbar Notu bırakılır ve kargo şubeye geri getirilir. Şubeye getirilen kargonuzu 3 iş günü içinde şubeden teslim almanız gerekmektedir. Belirtilen sürede teslim alınmaz ise kargo firmamıza iade edilir ve 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.
İade Süresi Kaç Gündür?
İade süresi, siparişinizi teslim aldıktan itibaren 14 iş günüdür. Kargoya iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunu, ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilirsiniz. ' Ücretsiz İade kargo kodunuz ile Alıcının HÜSEYİN TUNA MOBİLYA SAN. TİC. A.Ş. olduğunu belirterek faturanızla birlikte Kargoya paketinizi verebilirsiniz ' İade kargonuz fimamıza ulaştıktan itibaren 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz yapılarak tarafınıza bilgi verilir.
Kargoya Verilen Siparişimi Nasıl Takip Edebilirim?
Siparişinizin her aşamasında olduğu gibi , kargoya verildikten sonra da SMS ve e-posta yoluyla size takip etmenizi sağlayacak gerekli bilgiler iletilir. Bu bilgilendirme size ulaşmadı ise Siparişlerim bölümündeki ilgili siparişinizin Sipariş Detayına tıklayarak ta Kargo Takibi butonundan kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz.
Ürünümü İade Etmek İstiyorum, Ne Yapmalıyım?
Sipariş Detay sayfanızdan Kolay iade butonuyla iade sürecinizi başlatabilirsiniz. Ücretsiz İade kargo kodunuz ile Alıcının HÜSEYİN TUNA MOBİLYA SAN. TİC. A.Ş. olduğunu belirterek faturanızla birlikte Kargoya paketinizi verebilirsiniz ' Kargoya iletmeniz gereken Ücretsiz İade kodunuzu ürünler tarafınıza teslim edildikten itibaren 14 iş günü içerisinde sipariş detay sayfanızdan ''Kolay İade'' butonu ile edinebilirsiniz. İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir.
Ücret İadem Kaç Günde Yapılacak?
İade gönderiniz depomuza ulaştıktan sonra 10 iş günü içerisinde ücret iadeniz alışveriş yapılan kredi kartına yapılacaktır. Hafta sonları ve resmi tatil günleri iş günü değildir.
İade İçin Ürünlerimi Kargoya Verdim, 10 Gün Oldu, İşlemim Ne Durumda?
İade süresi, gönderimi sağladığınız tarihten itibaren değil iade ürünler depomuza ulaştığı tarihten itibaren başlar ve en geç 10 iş günü içerisinde süreç tamamlanmış olur.
Siparişimi İade Ettim, Geldi mi?
İade gönderisi sizin tarafınızdan gerçekleştirildiği için gönderimi sağladığınız “ Kargo” firmasından/şubesinden gönderi takip numarasını talep edebilirsiniz. Bu takip numarası ile gönderi takibinizi ve teslimat tarihini kontrol edebilirsiniz.
Ücret İadem Neden Taksitli Yapıldı?
Taksitli alışverişinizin iade tutarının kartınıza taksitli yansıması bankanız ile ilgili bir durumdur. Bu konuda bankanız ile temasa geçmeniz gerekmektedir.
Siparişim Ne Durumda?
Üye girişi yaparak sipariş detaylarınızdan veya üye olmadan sipariş verdiyseniz ana sayfada sağ üst köşede bulunan Sipariş Takip butonundan siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz. Siparişiniz Tedarik Sürecinde ise Sipariş Detay sayfanızda gördüğünüz Planlanan Gönderim Tarihi sonuna kadar hazırlanarak Kargoya teslim edilecektir. Siparişiniz kargoya verildiğinde, Sipariş Detaylarınızda bulunan Kargo Takibi butonundan siparişinizin kargo durumunu da görebilirsiniz.